تیزینگ در تبلیغات به نوبه خود یک ژانر بحساب میآیند، شاید بیشترین شهرت خود را در زمینه رویداد های ورزشی داشته باشند. تعدادی از برجسته ترین مثال های آن عبارتند از تبلیغات سوپربول، که برای برانگیختن علاقه و کنجکاوی حتی پیش از پردهبرداری از تبلیغ اصلی در روز مسابقه، طراحی شدهاست. افراد متخصص تبلیغات باید مراقب باشند که در این نوع تبلیغ، به وعده های اعلام شده توسط در تبلیغ اولیه عمل کنند؛ درغیراینصورت، بجای اینکه توجه بینندگان جلب شود، احساس فریبخوردگی قابلیت قراردادن تبلیغات در بخش IGTV اینستاگرام
تبلیغات ویدیویی (آگهی) کوتاه یا بلند کدام موثر تر است
آنچه کسبوکارها باید از اینستاگرام بدانند
تبلیغات ,های ,باشند ,تیزینگ ,تبلیغ ,وعده ,در این ,که در ,باشند که ,مراقب باشند ,این نوع
درباره این سایت