طبق یافتۀ یک پژوهش انحصاری که توسط وبـسایت Marketing Week انجام گرفته است، با اینکه قریب به دو سوم بازاریابان تاثیر خلاقیت را میسنجند، اما اینطور به نظر میرسد که هنوز هم به روش های تحقیق سنتیتر متکی هستند. خلاقیت پدیده ای ذهنی است و همین موضوع فرآیند سنجیدن آن را پیچیده میکند. در حالیکه با پیشرفتهای اخیر در روش هایی نظیر اقتصادسنجی، امکان سنجش نرخ بازگشت سرمایۀ بیش از پیش میسر شده است، اما هنوز هم سنجیدن اینکه آیا یک ایدۀ خلاق تاثیردارد یا نه و اینکه آیا قابلیت قراردادن تبلیغات در بخش IGTV اینستاگرام
تبلیغات ویدیویی (آگهی) کوتاه یا بلند کدام موثر تر است
آنچه کسبوکارها باید از اینستاگرام بدانند
اینکه ,خلاقیت ,روش ,است، ,یک ,هم ,هنوز هم ,اینکه آیا ,سنجش نرخ ,اقتصادسنجی، امکان ,نظیر اقتصادسنجی،
درباره این سایت